Meldingen die technisch niet goed zijn
Waar vind ik mijn bevestigingen in AMICE?
Ik vind niet alle meldingsessie terug. Hoe kan dat?
In het overzicht staan niet alle technisch afgekeurde meldingen. Hoe kan dat?
Ik heb allang opnieuw gemeld. Controleren jullie dat niet?
Hoe kan ik opnieuw melden?
Ik weet niet meer welke melding fout is. Wat moet ik doen?
Waarom kan ik een technisch afgekeurde melding afvinken?
Wat doet de omgevingsdienst met het overzicht?
Waarom sturen jullie herinneringen voor technisch afgekeurde meldingen?
Hebben jullie niets beters te doen?
Waar kan ik een klacht naartoe sturen?
Waar vind ik mijn bevestigingen in AMICE?
- Klik rechtsboven in AMICE op uw profiel.
- Klik links op meldingsessies.
Ik vind niet alle meldingsessie terug. Hoe kan dat?
- Heeft u een keer een nieuw account gekregen omdat u problemen had met uw certificaat? Dan ziet u de meldingsessies van het oude account niet.
- Heeft u ‘technisch afgekeurde meldingen’? Dan ziet u deze meldingen niet. Wilt u een overzicht van deze meldingen? Ga dan naar Technisch Afgekeurde Meldingen.
- Heeft u geen nieuw account gekregen? En geen technisch afgekeurde meldingen? Neem dan contact op met de LMA-helpdesk.
In het overzicht staan niet alle technisch afgekeurde meldingen. Hoe kan dat?
AMICE kan meldingen alleen controleren als u genoeg gegevens stuurt. Vergeet u het afvalstroomnummer of de meldperiode? Dan weet AMICE niet zeker of u de melding alsnog heeft gedaan. Daarom staan deze meldingen niet op het overzicht. U vindt deze meldingen wel als u klikt op Technisch Afgekeurde Meldingen.
Ik heb allang opnieuw gemeld. Controleren jullie dat niet?
Wij willen dat onze overzichten kloppen en doen hiervoor erg ons best. Wilt u ons vertellen hoe uw nieuwe melding eruitziet? Dan kunnen wij uw vraag beantwoorden én AMICE verbeteren.
Hoe kan ik opnieuw melden?
U kunt opnieuw melden via amice.lma.nl. Let wel op dat uw foute melding is verbeterd of verwijderd!
Ik weet niet meer welke melding fout is. Wat moet ik doen?
Kijk goed naar andere meldingen in uw meldingsessie.
Waarom kan ik een technisch afgekeurde melding afvinken?
U kunt de technisch afgekeurde melding afvinken om deze redenen:
- U en uw collega’s weten dat de melding is behandeld.
- De omgevingsdienst weet dat de melding is behandeld.
- De melding niet te zien is in overzichten.
Wat doet de omgevingsdienst met het overzicht?
De omgevingsdienst controleert met het overzicht of uw meldingen kloppen.
Waarom sturen jullie herinneringen voor technisch afgekeurde meldingen?
Wij sturen herinneringen voor technisch afgekeurde meldingen omdat u ze moet verbeteren of verwijderen. Wij willen graag dat de gegevens in AMICE juist en actueel zijn. Zo kunnen u en de omgevingsdiensten goed zien wat er met het afval in Nederland gebeurt.
Hebben jullie niets beters te doen?
Wij sturen herinneringen om u te helpen. Vergeet u te melden? Dan kunt u een boete krijgen.
Waar kan ik een klacht naartoe sturen?
Als u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met de LMA-helpdesk.